Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-08-09 20:13:04

Xarus-Pl

Administrator

Zarejestrowany: 2008-08-09
Posty: 8
Punktów :   

Sadida's Boots

1. Wprowadzenie
2. Build
3. Characteristic
4. Spells
5. Sets
6. Miejsca do expienia
7. Czyli co zboostować

1. Wprowadzenie (przełożono z Dofus.pl)
Silne kreatury, będące zawsze w harmonii z naturą, śpią przeważnie 23 godziny na dobę. Specjalizują się w przywoływaniu gotowych walczyć lalek. Dobrze walczą z kijem w ręku. Ich czary też zadają duże obrażenia. Dosyć łatwa do prowadzenia postać. Najczęściej rozwija się u Sadi siłę. Wcześniej wspomniane lalki nietylko walczą, ale także dodają MP, leczą właściciela, odbierają AP/MP i zasięg przeciwnikowi, służą jako bloker.

2. Build
U Sadidy jest tylko jeden build godny uwagi - Strength. Sadida na Inta to według mnie banał. Na Tear`a(Water) też nieopłaca się robić. Więc w moim poradniku opisze Sadidy na Str. Oczywiście można zescrollować np. Air, czy Intelligence, bo Leek Pie, Eartquake czy Wild Grass bardzo często się przydają. Agility oczywiście daje nam większe prawdopodobieństwo ucieczki, gdy stoimy z przeciwnikiem na przeciwko siebie.

3. Characteristic
Z początku wbijamy wszystko w Strength ponieważ ten żywioł jest dla nas podstawowym żywiołem w grze. W siłę pakujemy wszystkie punkty, można również w Vit, ale nie polecam.

4. Spells
Sadida nie ma żadnego Special Spella, jak Iop czy Ecaflip.

Na 1 poziomie mamy 3 spelle:

1. The Madoll - Lalka, która odejmuje AP i MP przeciwnikowi, na 5 LvL`u zabiera tylko 3 AP, można ją robić co 2 Turn`s, normalnie zabiera AP, przy CH - MP, osobiście nie boostowałem, ale na 100+ myśle, że zboostuje, przydaje sie na PvP.

1. Bramble - Nasz podstawowy czar, obrażenia od Earth, na 5 LvL zabiera 4 AP, można robic maksymalnie 2 razy na ture, radze zboostowac za pierwsze 10 SP.

1. Earthquake - Czar niewymagający waszej uwagi, obrażenia od Fire, po ostatnim update`cie doszła Range do tego czaru, czyli żeby go zrobić musimy być blisko przeciwnika, odradzam boostowanie.

3. Paralyzing Poison - Czar, który zabiera przeciwnikowi HP, po tym gdy on uzyje AP, odradzam boostowanie.

5. Tear - Czar, który działa jak Dark Ray, trzeba być naprzeciwko przeciwnika, dodatkowo obrażenia od Water, gdy nasza Sadida jest na Str ten czar nam się nie przyda.

9. The Block - Lalka, która blokuje przeciwników, nie boostować, bo taki z niego bloker, że Cawwot ma więcej HP, ale Cawwot się nie rusza...jeśli chodzi o boostowanie omijać ten czar z daleka.

13. Soothing Bramble - Czar, który odbiera przeciwnikowi MP, można robić tylko na przeciwko siebie, zabiera 2 AP, kiedys tam w dalekiej przyszlosci na 5 LvL, bo zmienia sie ilosc turn ile musimy czekac+ range.

17. Silvan Power - Zamieniamy się w drzewo, na kilka kolejek tracimy AP i MP, nikt nie moze nas uderzyc, ale gdy ma to zrobic, to predzej czy póżniej zrobi to, ponieważ gdy skonczy sie nasza kolejka, to pojawiamy się i wtedy już jest normalnie, nawet nie myślcie o boostowaniu.

21. The Sacrificial Doll - I tu już pierwsza dobra lalka, która na 5 LvL`u zabiera 3 AP, można ją robić to 2 Turn`s, przy 0% resów od Agi robi Dmg dwa razy taki ile Doll ma HP(Thx for N-O-OnE), zboostować odrazu na 5 LvL.

26. Dolly Sacrifice - Czar, który zabiera życie z Summonów, a daje to życie nam, tylko, że jest tego życia 2 razy mniej(Jak np. pobierzemy 20 HP od Tree, to dostajemy 10), czar od Agi, nie polecam boostowania.

31. The Knowledge of Dolls - Czar, który daje powiększa liczbę summonów, na 1 LvL`u o 1, na 5 o 3, nie boostowac, poniewaz zrobie tego czaru w grze, to według mnie strata 1 kolejki ponieważ zabiera 5 AP, więc poprostu 'olać' ten czar.

36. Manifold Bramble - Kolejny suuper czar dla Sadidy, obrażenie od Earth, podobne do Bramble, jest to czar masowy, czyli można uderzyć za jednym razem nawet 8 osób, na 5 LvL 3 AP, naprawdę wartooo zboostować, polecam.

42. Tree - Takie coś jak Cawwot, czyli gdzie postawisz, tam stoi, tylko, że nie leczy Cię najczęściej słuzy jako bloker, nie boostować!

48. Poisoned Wind - Coś formatu Earthquake`a, tylko, że zabiera 6 AP, Dmg od Neutral, nie boostować...

54. The Inflatable - Zajefajna laleczka, na 5 LvL`u 5 AP, gdy ją postawimy daje nam od 2-3 MP(4 MP Critical) + co turę leczy nas i naszych kompanów, naraz może uleczyć aż 3 osoby, można ją robić co 2 Turns, jednak gdy ją ktoś zabije tracimy MP które od niej dostalismy, zboostuj natychmiast!

60. Aggressive Brambles - Według mnie średni czar, obrażenia od Earth, średni bo ma zabardzo losowy Dmg, mam na 5 LvL`u, mój best hit to 293 w Tree Secie.

70. Wild Grasses - Czar zadający obrazenia od Fire, odejmujący również MP, na 5 LvL zabiera tylko 3 AP, a może zabrac od 2-4 MP(3-5 Critical), jest to czar masowy, zboostuj natychmiast!

80. Bush Fire - Czar zadający dwa obrażenia, od Fire i od Earth, jednak są to obrażenia 5-9 odradzam... tego co wiem nie boostuje się tego czaru, 5 AP.

90. Insolent Bramble - Szczerze mówiąc niewiem jak działa ten czar, z tego co wyczytałem, zdejmuje on wszystkie magiczne efekty, na 5 LvL`u ma Range 10,ME mozna zdejmować z przeciwników, ponoć przydaje się w PvP, czy boostowac - ponoc 4 LvL starczy.

100. The Ultra-Powerful - Lalka, która ma na 5 LvL`u 300+ HP, summonuje ona mniejsze lalki, które zabierają MP i resy do AP, co bardzo przydaje się na PvP, zboostuj jak masz wolne SP.

Staff Skill - Staff - podstawowa broń Sadidy, gdy tylko masz 10 SP zboostuj odrazu, gdy tylko przekroczysz 100 LvL, zboostuj na 6 LvL, wtedy zabiera 3 AP.

Leek Pie - Można kupić, i używać, 'bawić sie' itp, ale boostować nie radze.

Summoning of Chaferfu - summonuje Chafera, który nie zawsze wakczy po naszej stronie, nawet nie mysl o boostowaniu.

Release - Czar, który odpycha wszystkie osoby stojące obok Ciebie, odpycha we wszystkie strony, radze zboostowac na 4 LvL i starczy.

Cawwot - Jak już postawimy Cawwota, to gdy koło niego stoimy leczy nas, najlepsze wyniky sa na 3 i 5 LvL`u.

Striking - Nawet tego nie kupuj:)

5. Sets
Początek, zakładamy Adventuter/Boone Set.

Na 20lvlu powinniśmy mieć Gobbal Seta, na 26 lvlu zakładamy Silimelle's Wedding Ring.

Na 38 lvlu wkładamy Prespic Set + Amulet of Luck + Silimelle Wedding Ring + Tarsty's Boots + Adelus(Zamiast Prespic Belta) bądź zamiast Prespic Ringa drugi Silimelle.

Na 62 lvlu zamieniamy Tarsy's Boots na Moon Boots/Flip-Flops.

Na 72 lvlu mamy wybór albo Terrdala Hat albo Korko Kousto, na 77 lvlu zakładamy Orino Boots, na 81 lvlu pierwszy poważny staff - Aga Dou's Staff. Na 80 lvlu zakładamy Farle's Ears i Farle's Magic Bracelet, 81 dochodzi Boowish Belt, na 87 lvlu przychodzi nam założyć Farle's Wedding Ring a na 88 Grazora. Najlepiej zrobić 3 rundki na Wabbit Castle a potem iść na Cawwot Dungeona. Od początku gry najlepiej karmić Earth Bwaka + Wabbita/Pink Dragoona. Na 93 lvlu zakładamy Yondawna Staff.

110-114 Zakładamy Ancestral Set + Dragon Pig Ring, daje nam to bardzo dużo str i ogromny wis...

120 Mozna Ancestral Treeshit zamienić na Solomonka.

129 Zakładamy Kelinobranch <3

143 Do tego levela już powoli powinniśmy zacząć robić Moowolf Seta, można do tego założyć Root Wella, albo zostać przy Kelino, ale warto też mieć Gelano i Dreggon Staffa, na moby, które mają -earth.


6. Miejsca do expienia

F2P:
1-15 Warto posiedzieć te 2-3 godzinki w Incarnam.
15-21 Pojedyńcze Boary i Prespici
21-30 Astrub's Forest czyli Boary, Prespici, Mush Mushe, Moskito
31-45 Crackrocki
Niestety tu już exp leci słabiej i warto zaopatrzyć się w p2p i iść na lepsze moby, albo siedzieć dalej na Crackach bądź iść na chafery.

P2P:
1-15 Warto posiedzieć te 2-3 godzinki w Incarnam.
15-21 Pojedyńcze piglety.
21-36 Dwa piglety
36-60 Wszystkie grupki pigletów.
60-70 Lousy Pigi.
70-Daleka starość Chafery )

Oczywiście można iść na Kani, Koale, Craklery, Tree ale na Chaferach będzie najlepiej.


7. Czyli co zboostować
1-11 Bramble(5)
12-21 Zostawiamy punkty na The Sacrificial Doll(5)
22-31 Zostawiamy punkty na Manifold Bramble(5)
32-41 Staff Skill(5)
42-51 Zostawiamy punkty na The Infateble(5)
52-61 Zostawiamy punkty na Agressive Bramble(5)
62-71 Zostawiamy punkty na Wild Grass(5)
72-78 Release(4)
79-85 Zostawiamy punkty na Insolent Bramble(4)
86-91 Zostawiamy punkty na Bramble(6)
92-96 Zostawiamy punkty na Staff Skill(6)
97-112 The Maddol(6)
113-118 Zostawimy punkty na The Sacrificial Doll(6)
119-128 Sooting Bramble(5)[ew. 119-133 (6)]
129-134[134-139] Release(5)
135-139[140-144] Insolent Bramble(5)
140-149[145-154] Cawwot Spell

Jeżeli jest potrzeba boostujemy Soul Capture 150-159[155-164](5)
Jeżeli jest potrzeba boostujemy Mount Taming 160-169[165-174](5)
Jeżeli jest potrzeba boostujemy The Ultra-Powerfull 170-179[175-184]
Jeżeli jest potrzeba boostujemy Knowledge of Dolls 180-189[185-194]

I oczywiście:
Zostawiamy punkty na Sadida Dopple 190-199[195-204 - albo cos odboostowujemy, albo dokupujemy SP]

Jest też wyjście The Block + Dolly Sacrifice.


Nick:Xarus-Pl
Lvl:27
Gildia:Wlatcy Moch

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.krolowiebakugan.pun.pl www.nsh.pun.pl www.domowewynalazki.pun.pl www.stealthsword.pun.pl www.bangbangbang.pun.pl